– KARIÉRA –

Unpack your potential with us…

Když ses proklikl až sem, zřejmě bys mohl být náš.

Account Manager

Chceš spolupracovat s moderní a zároveň nadčasovou brandovou agenturou? Jsme LineArt: díky vlastní unikátní metodě hledáme cesty, jak pomáhat klientům k prodejním úspěchům. Zní ti to dobře? Máš pořádné zkušenosti s project managementem a můžeš říct, že opravdu rozumíš marketingovým potřebám klienta? Právě hledáme zkušeného account managera pro spolupráci na zajímavých projektech! Jako dodavatel budeš mít odpovědnost za řízení a koordinaci projektů s klíčovým klientem, dohlížet nad interními týmy a zajišťovat efektivní realizaci marketingových zadání.

CO TI PŘINESE SPOLUPRÁCE S NÁMI?

  • Projekty! Výsledky své práce budeš vídat v televizi i na billboardech. A třeba i na prestižních oceněních.
  • Nové zkušenosti. S projektovým řízením. S projekty na klientech, které jistě dobře znáš. Dodáváme top kvalitu top značkám a ty můžeš být u toho.
  • Zázemí. Práce z domu je fajn, ale dáme ti možnost využívat krásné kanceláře (jsme dog frindly!), inspirativní prostředí a kávu či limču zdarma.
  • Flexibilita. U nás to není jen fráze – jak ji čekáš ty od nás, my ji čekáme od tebe. Vždycky se domluvíme tak, aby to vyhovovalo všem.
  • Vzdělání. Dostaneš možnost zúčastnit se kurzů, školení, workshopů – čehokoli, co tě posune v tvém oboru. Rádi se také vzájemně inspirujeme a sdílíme zkušenosti.
  • Sdílení. Máme pro tebe výhody sdíleného HUBu, kde je, co se učit, s kým se (po)bavit a kde si všichni tykáme a pomáháme.

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Znát klienta a jeho potřeby do posledního puntíku, a umět se rychle adaptovat na jakékoli změny.
  • Připravovat briefy pro kreativní týmy a koordinovat kreativní procesy.
  • Samozřejmě řídit projekty – hlídat termíny, rozpočty a kvalitu.
  • Prezentovat: koncepty, designy i výsledky.
  • Budeš mít v malíku pravidelnou, efektivní a profesionální komunikaci s klientem.
  • Řešení případných konfliktů a krizových situací mezi klientem a interními týmy bude pochopitelnou součástí práce.
  • Dohlížet na produkční procesy a implementaci dle schválení a pak kontrolovat kvalitu výstupů, než se odevzdá.
  • Mít na starosti finanční stránku projektů, včetně sledování nákladů a plánování rozpočtu.
  • Nakonec si budeš pravidelně vyhodnocovat kampaně a projekty, sledovat „KPIčka“, reportovat výsledky a analyzovat odchylky od plánů.
  • Přizpůsobovat se a flexibilně řešit vše, co může přijít – a přijde.
  • Starat se o klienta – budovat a udržovat vztahy příjemné pro obě strany.
  • Mít kontakty a přátelé napříč odděleními díky úzké spolupráci nad projekty.

NA „COMPU“ MUSÍŠ OVLÁDAT

  • Office 365 (Teams, Outlook, PowerPoint, Excel)
  • Adobe Acrobat
  • „jablečné“ zkušenosti výhodou, u nás pracujeme na MACu

KLÍČOVÉ „MUST HAVE“

  • Komunikace
  • Odolnost vůči stresu
  • Systematický přístup a organizace
  • Řešení problémů

DOPLŇKOVÉ „NICE TO HAVE“

  • Kreativita a inovace
  • Týmová spolupráce

DOMLUVÍŠ SE?

Potřebujeme pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.

Navrhovaná odměna: cca 2 500 – 3 500 Kč/ MD

Tahle spolupráce se vyplatí – díky účasti na strategických projektech pro významného klienta získáš přístup ke špičkovému know-how v oblasti packaging designu. Budeš pracovat bok po boku s experty z různých oborů a aktivně rozvíjet svou odbornou úroveň i profesní reputaci.

MÍSTO PRÁCE:
Praha

NABÍDKA PLATÍ:
neomezeně

POZICE NA:
IČO

PLAT:
cca 2 500 – 3 500 Kč/ MD

Account Manager pro Packaging Design

Chceš pracovat v moderní a zároveň nadčasové brandové agentuře? Jsme LineArt: díky vlastní unikátní metodě hledáme cesty, jak pomáhat klientům k prodejním úspěchům. Zní ti to dobře? A máš zkušenosti account manažera ideálně v packaging designu? Super, právě jednoho hledáme do našeho artworkového týmu! Budeš řídit projekty pro klíčového klienta – tedy zajišťovat hladký průběh zakázek a top kvalitu výstupů.

NA CO SE K NÁM MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Projekty! Budou core tvé práce, výsledky pak budeš vídat v televizi i na billboardech. A třeba i na prestižních oceněních.
  • Zázemí. Jednak už tu jsme nějaký pátek, jednak ke své práci chceme i inspirativní prostředí – budova, kanceláře ani zasedačky nejsou žádný korporátní univerzál. A samozřejmostí je nadstandardní HW a SW vybavení.
  • Flexibilita. Časová i pracovní. U nás to není jen fráze – jak ji čekáš ty od nás, my ji čekáme od tebe.
  • Různorodost. Doslova. Po pracovní stránce máš info níže. A taky si u nás můžeš vybrat třeba oblíbenou kávu nebo limonádu.
  • Vzdělání. Maturitou ani titulem to neskončilo! Rádi se učíme, školíme, inspirujeme a také vzájemně obohacujeme o zkušenosti, co nás posouvají v práci.
  • Dog friendly “kancl”. Pejsci vítáni, prakticky denně u nás některý běhá (spíš spí).
  • Multisportku! Po práci legraci.
  • Dovolenou. 20+5 dní – jeden pracovní týden máš od nás extra.
  • Sranda partu. Každý jsme jiný, je s námi zábava a práce nás baví – nejspíš ne nonstop, ale děláme ji srdcem a společně. A tykáme si (i šéfovi).
  • Sdílíme spolu to dobré, i špatné. Protože na naší cestě máme společný cíl: úspěchy našich klientů jsou našimi úspěchy.

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Budeš znát klienta a jeho značku do posledního puntíku – obchodní cíle a strategie jsou základ.
  • Řídit projekty v oblasti obalového designu (packaging design) – plánovat, koordinovat, dohlížet na realizaci.
  • Připravovat a spravovat kreativní briefy.
  • Díky aktivní týmové spolupráci budeš mít přátelé napříč našimi odděleními – od kreativního, přes produkční, finanční až po klientský servis.
  • Máme rádi prezentace a ty budeš mít taky! Připrav se na pravidelné prezentování návrhů, řešení a výstupů.
  • Efektivní komunikaci s klienty potřebuješ zvládat levou zadní.
  • Zvládneš kontrolovat kvalitu výstupů a dohlížet nad implementací schválených návrhů do výroby.
  • Na tobě bude také koordinace interních i externích dodavatelů.
  • Finanční řízení projektů je součást práce – budeš připravovat cost estimates (CE), sledovat náklady i plánovat rozpočty.
  • Nakonec si budeš pravidelně vyhodnocovat kampaně, sledovat „KPIčka“, reportovat výsledky a analyzovat odchylky od plánů.
  • Nutné je stavět se k tomu čelem – včas identifikovat rizika, řešit krizové situace a formulovat doporučení pro další projekty (poučíš se z chyb a také poradíš ostatním, jak na to).
  • Koneckonců tvou zodpovědností bude zajištění včasného a kvalitního dodání projektů v souladu s daným rozpočtem.

NA „COMPU“ MUSÍŠ OVLÁDAT

  • Office 365 (Teams, Outlook, PPTX, Excel)
  • Adobe Acrobat

KLÍČOVÉ „MUST HAVE“

  • Komunikace a týmová spolupráce
  • Systematický přístup a organizace
  • Fokus na detail a přesnost
  • Řešení problémů v případě potřeby

DOMLUVÍŠ SE?

Potřebujeme pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.

Odměna se odvíjí podle rozsahu zapojení, míry samostatnosti a seniority – počítej s rozmezím 48 000 – 65 000 Kč měsíčně při plném úvazku. Konkrétní podmínky domluvíme podle tvých zkušeností a časových možností.

ZA NÁS TI RÁDI NABÍDNEME

  • Potřebné SW a HW vybavení
  • Multisport kartu
  • Mentoring
  • Odborné interní i externí vzdělávací programy

MÍSTO PRÁCE:
Praha

NABÍDKA PLATÍ:
neomezeně

POZICE NA:
Full-time

PLAT:
48 000 – 65 000 Kč

Na co se k nám můžeš těšit:

Práci na projektech jaké vidíš mezi Case studies, denně v obchodě či na billboardech

Zázemí a stabilitu úspěšné agentury, co je 30 let na trhu

Krásné kanceláře v Nuslích, navíc dog friendly

Neformální a příjemné prostředí, kde se všichni znají, tykají si a pomáhají

Příležitost využít profesionálni fotografický ateliér

Možnost vzdělávání, školení i sdílení know-how na společných snídaních

Kafíčka, drobné občerstvení či cidery a limonády stále k dispozici

Přístup k sportovním aktivitám díky multisportce